Jong geleerd...

- maart 19, 2016

Als klein meisje leerde ik haken en breien van mijn oma. Vele poppen en barbie kleertjes zijn er uit mijn handen gekomen, maar in mijn tiener jaren pakte ik het iets groter aan ;)

2 Projecten die mij bij zijn gebleven op haak gebied (ik breide meer) waren een gordijn voor mijn eigen slaapkamer, deze lijkt er wel een beetje op...

 ...en deze omslagdoek...

Het is een lekker luchtige doek/sjaal die in de loop der jaren regelmatig tevoorschijn is gehaald om daarna weer voor lange tijd te verdwijnen ;)
Zo heeft hij een tijd in de verkleed 'kist' van de kinderen gezeten en heb ik hem zelf een paar keer gebruikt voor een zigeuner feest.

Tijdens het opruimen kwam ik hem weer eens tegen en nam hem mee met het voornemen hem weer te gebruiken. En tussendoor mag hij bij mijn andere omslagdoeken hangen ;)


You May Also Like

0 message(s)