Fotowand

- april 19, 2015

Tot mijn verbazing zag ik dat het al bijna 3 maand geleden is dat ik mijn laatste haakwerkje geplaatst heb en tot mijn schaamte moet ik bekennen dat er in die tijd ook niets uit mijn handen gekomen is, tenminste niks gehaakts.

Na Kater Theo ben ik begonnen aan een 2e Schaapje Suus maar ik moet nog steeds 2 oortjes, twee achterpootjes en een staartje haken voordat hij in elkaar kan.

Ook ben ik begonnen aan een deken voor onze oudste dochter die een maand geleden het huis uit is gegaan maar ook daar schiet ik nog niet echt mee op.

Wat ik wel heb gedaan is dit:



Na lange tijd heb ik mijn Silhouette weer eens onder het stof weg gehaald en deze tekst uitgesneden.
Ik liep al maanden rond met het idee om iets met deze tekst te doen (hij past prachtig bij onze chaotische maar gezellige familie) maar hoe ik het precies wilde was mezelf ook lange tijd niet duidelijk. Tot twee weken geleden.

Ik nam een stapel fotolijstjes mee van de action, knipte van elk fotolijstje een sjabloon uit een stuk papier en maakte met die sjablonen een collage op de muur.
Nadat mijn collage van papiertjes naar mijn zin was heb ik de schilderijtjes op de goede plaats gehangen en de foto’s geprint en erin gedaan.

Op een groot stuk foto karton plakte ik de tekst. Het was een precies karweitje, vooral omdat ik geen hulplijntjes wilde gebruiken, maar het is redelijk goed gelukt om het recht te krijgen.




Door de lampen boven de eettafel kon ik het niet zo goed op de foto zetten en lijkt het allemaal schots en scheef te hangen maar geloof me, het hangt allemaal keurig recht ;)

De eerste vraag bij het zien van deze collage is elke keer weer: "waarom hangt die sleutel daar?"
Nee, hij is niet van de kluis achter de grote lijst ;). Er zit daar een schroef die ik er niet uit wilde halen of in het zicht wilde laten en dit vond ik wel een leuke oplossing.

You May Also Like

1 message(s)