Aan alles komt een eind . . .

- november 08, 2014

Op 3 januari werd er gestart met de CAL 2014, maar ik deed niet mee want zo'n project was veel te hoog gegrepen voor mij.
Maar 8 weken later begon ik alsnog want het kriebelde enorm. En wat ben ik blij dat ik dat gedaan heb want ik heb er enorm van genoten.
Maandenlang haakte ik mee en keek ik uit naar het eind resultaat, maar toen het eind in zicht was vond ik het toch ook wel weer jammer.

De laatste loodjes . . . . .



En toen was hij klaar!! Hij past goed bij onze nieuwe keukenstoelen en tafel . . .


. . . maar dit wordt zijn vaste plekje.




En zo kun je me 's avonds vinden, lekker met de benen op de bank onder de nieuwe deken en mijn e-reader op schoot :-)


Ook voor 2015 staat er een CAL gepland en ik ben heel benieuwd wat ze daarvoor bedacht hebben.


Mijn deken is gehaakt met Stylecraft Special DK:

You May Also Like

1 message(s)