Granny Stripes Deken no 2

- oktober 29, 2014

Vandaag heb ik deze deken weggegeven aan mijn schoonmoeder. Ze heeft, nu de dagen korter worden, 's avonds last van koude benen.



Ik heb er op het laatst nog tegen moeten haken om hem af te krijgen. Ze kwam vandaag terug na een nachtje in het ziekenhuis te hebben doorgebracht en het leek me een goed idee om hem dan te geven, kon ze er gelijk gebruik van maken, maar dat bedacht ik mij gisteren pas :-(
.


De foto's zijn niet zo geweldig, het moest ff snel en werd al donker. De rode kleur is in werkelijkheid veel warmer.
Geen idee hoe groot hij geworden is, heb hem helemaal vergeten op te meten, maar hij is vierkant.


Ik heb een beetje moeten smokkelen met de rand. Mijn bedoeling was om die zwart te doen maar daar had ik niet genoeg wol meer voor.
Omdat de 1e en de laatste granny stripes zwart zijn heb ik er dus maar voor gekozen om boven en onder 1 rij vasten te haken en aan de zijkanten 2, daarna heb ik rondom 1 rand grijs gehaakt.

De deken is gehaakt met Royal van de Zeeman.

Zo en nu maar eerst even mijn CAL deken af maken voor ik aan iets nieuws begin.


---------- * Leuk dat je er was, groetjes Alma * ----------

You May Also Like

0 message(s)