Snuf Konijn

- februari 06, 2014

Weer een haakwerkje af, dit keer Snuf Konijn.


Ook het patroon van Snuf komt van Stip & HAAK.
Ik ben echt heel blij met die patronen. Ze zijn duidelijk en zien er netjes en verzorgd uit.

Wat ik vooral leuk vond tijdens het haken van Snuf was het haken van de streepjes. Voor mijn gevoel gaat het dan nog sneller want je wilt elke keer weer zo snel mogelijk met een nieuw kleurtje beginnen ;-). 
Jammer genoeg komen de kleuren van Snuf niet helemaal tot hun recht maar ik krijg ze niet beter op de foto. Ik heb tig foto's van hem gemaakt met verschillende achtergronden en binnen en buiten en deze kwam als beste uit de bus maar het is nog niet wat ik graag zou zien.
Als iemand tips voor me heeft om mijn projecten beter op de foto te krijgen hoor ik het graag!


---------- * Leuk dat je er was, groetjes Alma * ----------

You May Also Like

0 message(s)