Smashbook

- januari 21, 2013

Nooit gedacht dat ik zou vallen voor het Smashbook virus. Toen ik het voor het eerst zag dacht ik, leuk maar niks voor mij, en nu ben ik er toch door besmet. Als het niet voor mijn werk was was ik er misschien nooit aan begonnen maar nu ik eenmaal een start heb gemaakt vind ik het toch wel erg leuk. Het is voor mij alleen wel erg moeilijk om echt te smashen, er een rommelig plakboek van te maken, ik ben en blijf een scrapper en veel te netjes voor dat gesmash. Maar dat vind ik niet zo erg. Ik heb er plezier in en dat is het belangrijkste!


Smasbooks komen in verschillende kleuren met een verschillende inhoud. Ik heb gekozen voor een rode omdat die voor mijn gevoel het neutraalst is.
Dit zijn de eerste pagina's die ik gemaakt heb. I am. was al voorgedrukt.


Ik heb nog een paar pagina's af, die komen binnenkort op de blog.
En tzt komt mijn smashbook tijdens een demo in de winkel te liggen als voorbeeld.

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by
Groetjes, Alma

You May Also Like

1 message(s)