Smashbook 2

- januari 25, 2013

Het kon niet uitblijven natuurlijk. De 2e pagina van mijn smashbook gaat over mijn grote passie lezen. 
Voor de basis heb ik de 1e 2 pagina's van Harry Potter En De Steen Der Wijzen gescand en geprint op papier dat ik eerst in oude thee heb geweekt. Harry Potter is er, samen met de serie Twilight, verantwoordelijk voor dat ik verslaafd ben geraakt aan het fantasie genre. En ze zijn ook de aanleiding geweest voor de enorme leesverslaving die ik sindsdien heb. Daarom heb ik de titel van het eerste hoofdstuk ook vrij gelaten, de o zo bekende woorden: 'DE JONGEN DIE BLEEF LEVEN'.
Voor de gein heb ik ook nog een boekenlegger gehaakt en erin geknoopt


Kom je a.s. zaterdag in de Pipoos in Groningen tijdens de open dag, dan kun je mijn smashbook in het echt bekijken op het tafeltje van mijn collega die die dag de smash demo verzorgt.

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by
Groetjes, Alma

You May Also Like

1 message(s)