Lily het kerst elfje

- maart 24, 2011

Zo ziet ze er uit als alle onderdelen uit mijn vorige post inelkaar gezet zijn. Is ze niet geweldig! Gelukkig is het nog lang geen kerst maar ik wilde haar wel alvast gaan haken want stel je voor dat ik tegen de kerst het haken niet leuk meer vind hahaha. Ik heb nog meer kerstpatroontjes dus kijk niet op als je er nog wat kersterige haaksels langs komen. Het patroon komt hier vandaan. Even gratis lid worden en je kunt beginnen te haken. Ik heb een paar dingen aan Lily veranderd. Het meest opvallende is het haar, dat heb ik gevlochten, het randje onderaan de jurk is een schulprandje geworden en aan de schouderbandjes heb ik ook een schulprandje gemaakt. Voor de riem is een gespje voor lint gebruikt. Tip: haak de onderste helft van het lijfje in de kleur van de jurk. Dat heb ik helaas niet gedaan en dat lijkt toch wat minder mooi. Misschien moet ik nog maar een rood onderbroekje voor haar gaan haken ;-).



Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You May Also Like

1 message(s)