You make my Heart Sing

- april 20, 2010

Hij is alweer 12, onze jongste, wat gaat de tijd toch snel. Nog een paar maandjes en dan gaat hij naar het voortgezet onderwijs. Eigenlijk ben ik daar nog helemaal niet aan toe, en hij ook niet trouwens. Hij kan nog altijd zo genieten van het  spelen met zijn skelter en trekkertjes en daar geniet ik dan weer van. Het is gewoon een heerlijk kind! Deze LO heb ik gemaakt met het nieuwe papier dat ik van Creabest heb gekregen; Imaginisce 'Live Loud'. Prachtig papier met hier en daar een glossy effect en zulke lekkere frisse kleuren. De tekst en muziek noten zijn gesneden met de Silhouette. Een gedeelte van de tekst is geprint en de cirkels zijn geponsd. Op de tag komt nog een journaling maar ik moet nog even bedenken wat ik daar precies op wil hebben ;-)

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You May Also Like

4 message(s)