Magazine nr. 14 is uit!!

- april 28, 2010

En hij is weer moooooooiiiiii !!! http://www.hetscrapbookforum.nl/magazines/magazine14.pdfVoor dit magazine kregen we allemaal een zakje bloemen. We moesten ons laten inspireren door de kleuren van de bloemen en veel op de LO gebruiken. Ik had net een aantal kleuren distress inkt gekocht waaronder groen en blauw , die kon ik er dus mooi bij gebruiken. In de hoeken van het witte basisvel heb ik gestempeld met versamark, daarna ge-embossed met transparante embossingpoeder en daarna gedistresst. Na het distressen even met een doekje over de stempel wrijven en je afdruk komt weer tevoorschijn.


De 2e opdracht was Clean & Simpel, helemaal nog niet zo simpel ;-) maar hij is wel naar mijn zin geworden.


En omdat ik nog wat bloemetjes over had heb ik nog een tag gemaakt

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You May Also Like

7 message(s)