sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw

- januari 11, 2010

Zoals ik in het stukje hieronder al schreef was het zaterdag, ondanks de barre weersvoorspellingen, de hele dag beter dan ze voorspelt hadden, maar aan het einde van de middag begon het dan toch te spoken hier rond het huis. Ik merkte er niet zo erg veel van want ik lag diep onder een dekbed verscholen op de bank, maar rond een uur of 8 stapte er een mevrouw ons huis binnen met de mededeling dat ze voor ons huis gestrand was in de sneeuw, ze kon niet meer voor of achteruit. Willem heeft haar auto uit de sneeuw getrokken en haar met de trekker naar huis gebracht. Toen we de volgende ochtend uit het raam keken wisten we niet wat we zagen; sneeuwduinen van een meter hoog en nog eens 3 gestrandde auto's. Bij 2 waren ze druk bezig om ze weer uit te graven. Willem begon met het schuiven van de sneeuw voor onze oprit maar dat ging niet zo makkelijk omdat de 3e auto precies voor onze oprit stond.

Op de achtergrond staat de gestrandde auto en mijn bloempot verdwijnt aan 1 kant bijna in de sneeuw

De stoere mannen aan het sneeuwschuiven ;-)

De weg na het schuiven
 
De sneeuwduin vlak voor de staldeuren

Ondanks dat ik zaterdag door het weer niet naar Ommen kon gaan en dat het af en toe knap lastig is blijf ik het toch wel mooi vinden al die sneeuw!

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You May Also Like

4 message(s)