twilight

- december 27, 2009

Deze LO heb ik voor de kerstdagen al gemaakt. Het is er eentje voor Creabest, gemaakt met het mooie papier van KaiserCraft Dutchess Collection. Prachtig papier maar ik had er eigenlijk niet echt een geschikte foto voor tot ik deze foto van twilight op mijn PC zag staan. Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik een enorme fan van de twilight boeken en de films. Inmiddels heb ik het laatste deel ook uit, de engelse versie want de nederlandse is helaas nog niet uit. Eigenlijk houd ik er niet van om foto's van acteurs, zangers etc. te scrappen, het gaf me ook een raar gevoel toen ik er mee bezig was, maar gaandeweg kreeg ik er steeds meer aardigheid in en heb me helemaal uitgeleefd in het thema. Voor de titel heb ik het lettertype gebruikt dat ook voor de boeken is gebruikt, de cirkel is de maan, de boom staat symbool voor het bos waar zich veel afspeelt, de belangrijkste quote staat onder de foto en rechtsonderin zijn met behulp van een mal, gemaakt met de silhouette, en een watermerk stempelstift weerwolfpootjes gemaakt.




Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You May Also Like

2 message(s)