Mijn Tag nr 3...

- december 07, 2009

...en tag nr 4 van Tim ;) Ik had geen idee wat ik met tag nr 3 aan moest dus heb in plaats daar van tag nr. 4 gemaakt. Het is elke keer weer bedenken hoe ik het aan zal pakken wat ik heb, buiten een paar Magnolia en Penny Black stempels, helemaal geen kerststempels. Gelukkig heb ik zaterdag de leuke sneeuwvlokken van Inkadinkado gekregen ;) Die heb ik dan ook gebruikt. De achtergrond is weer gekleurd met shadowpaint. Daarna heb ik in Word een schikking gemaakt van een december kalender (gedownload van internet), een plaatje van een stempel (ook van internet) en tekst van de blog 'Elegant word-art'. Dit heb ik op de tag geprint en daarna nog hier en daar gestempeld met de sneeuwvlokken. Het fotolijstje heb ik zelf gemaakt met nestabilities en embossingpoeder en het vintage plaatje erin komt ook weer van internet ;)

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You May Also Like

0 message(s)