12 Tags for Christmas

- december 02, 2009

De 12 Tags for Christmas van Tim Holz is voor het 3e jaar van start gegaan. Eerlijk gezegd wist ik tot eergisteren niet eens wat dat inhield, maar op het SNN forum werd dit aangekondigd en de link gedeeld. De tags van de vorige jaren zagen er zeer veel belovend en inspirerend uit en toen gisteren de werkbeschrijving van de 1e tag op zijn blog stond ben ik er gelijk aan begonnen. Wauw wat is dat leuk om te doen zeg; ik gebruik eindelijk mijn embossing poeders en heattool wat vaker. Ik heb lang niet alle materialen in huis die hij gebruikt maar met alternatieven kom je ook een eind ;-)
Tag 1

De achtergrond is gemaakt met 2 kleuren shadowpaint. Daarop is met blauwe en zwarte inkt gestempeld. Daarna is de achtergrond bewerkt met extra dikke transparante embossingpoeder. De Sneeuwman en swirl zijn gesneden met de Silhouette. De sneeuwman is bestempeld met sneeuwvlokken en daarna bewerkt met witte embossingpoeder. Daar overheen is glitter aangebracht. De Swirl is bewerkt met witte Stickles net als de rand bovenaan de tag. Met mijn dymo tang is de tekst gemaakt (wordt die ook nog eens gebruikt ;-) )

Tag 2
De 2e tag was een hele andere dan die ik nu heb gemaakt. Ik was wel begonnen met die van dit jaar maar die mislukte en ik had geen zin om overnieuw te beginnen dus besloot ik deze van een jaar eerder te maken. Het rendier gaf de doorslag ;-) 
De tag is gesneden uit zwart cardstock, gestempeld en ge-embossed met transparante inkt en daarna ingewreven met groene acrylverf. Het rendier is gesneden met de Silhouette, ge-embossed met de cuttlebug, beetje gedistressed en daarna ge-embossed met glitter embossingpoeder. De swirl is een Die van Quickutz en ge-embossed met goud embossingpoeder en de sneeuwster is bewerkt met goudkleurige stickles. De geponsde takjes, het belletje, de hoek-ornamenten, de rub-on en het bolletjes lint maken het af.

Bedankt voor je bezoekje/Thanks for stopping by

You May Also Like

2 message(s)