Surprises 2

- december 02, 2007

Onze 1e sinterklaas viering hebben we achter de rug en nu kan ik de suprises van vandaag laten zien.

Deze taartpunt is gemaakt door mijn jongste dochter. Alleen met de basis heb ik haar geholpen, verder heeft ze de taart zelf beschilderd en versierd met snoepjes, chocolaatjes en nootjes. De slagroom is gemaakt met een papieren zakdoekje en de kers is een piepschuim balletje met daarin een steeltje van ijzerdraad omwikkelt met bloembinders lint.
Het overhemd heeft mijn oudste dochter gemaakt van karton en printer papier.
Deze kalender heb ik gemaakt van cardstock waarop ik de 12 maanden heb geprint (http://www.pinkelotje.nl/kalender/). Boven elke maand is ruimte voor foto's en sommige foto's heb ik bewerkt in PSP. Ik heb de kalender ingebonden met de Bind it All van Zutter.

You May Also Like

0 message(s)