Eindelijk !

- december 13, 2007

Eindelijk heb ik de tijd gevonden om een kaartje te maken met een stempel van de Magnolia Stampclub kit van November/December die ik al weken in huis heb liggen. Gisteren heb ik ze tijdens de koffie op EZ mount geplakt en uitgeknipt en vandaag wilde ik er gewoon mee aan de slag. Ik was al vroeg uit bed en ben flink aan de poets geweest dus vond ik dat ik het wel verdiende lekker op tijd aan de knutsel te gaan. De sneeuw op de boom en de grond is gemaakt met scribbles shiny white en bestrooid met glitters. Op de stempels heb ik glitterlijm gebruikt; stickles star dust. De swirl is een QuickKutz die, de letters op de ballen zijn Doodlebug rubons en de tekst Holidays is geprint met het font "Santa's Sleigh Full". De stipjes en streepjes zijn gemaakt met een Sakura Soufflé pen en het papier komt weer uit de paperpad van K&Company "Peppermint Twist".

I finally found some time to make a card with a stamp of the Magnolia Stampclubkit November/December wich I recieved a few weeks ago. I used stickles "shiny white" with some glitter on the tree and glitterglue on the stamps. Further I used a QuickKutz die, Doodlebug rubons, my printer for the text "Holidays" and the beautifull paper of K&Company "Peppermint Twist".

You May Also Like

8 message(s)